Stappenplan

1. Vul het inschrijfformulier zover mogelijk in
  2. Wacht op onze bevestiging wanneer je kan komen trainen
  3. Sluit een (aspirant) lidmaatschap af bij de Survivalrun Bond Nederland een paar dagen voordat je gaat trainen. Het aspirant lidmaatschap is 6 weken geldig.
  4. Train lekker mee

proeftrainingen

Jeugdgroep 8 t/m 15 jaar: De eerst komende proeftrainingen zijn in juni of juli weer. Mocht je belangstelling hebben, vul dan het inschrijfformulier in.

Volwassenen en jeugd vanaf 16 jaar: In overleg met de ledenadminstratie kun je een datum plannen voor een proeftraining. Meld je eerst aan door het inschrijfformulier zo ver mogelijk in te vullen en te verzenden.

Nadat je een bevestiging van ons heb gehad dat je kan komen trainen, dien je een (aspirant) lidmaatschap bij de Survivalrun Bond Nederland (SBN) af te sluiten. Dan ben je gelijk verzekerd tijdens de trainingen. Zorg ervoor dat je persoonsgegevens en contactgegevens overeenkomen met het inschrijfformulier van de vereniging!

Kleding

In de winter is een lange tight en een thermoshirt aan te bevelen. Verder zijn trailrunningschoenen ideaal, maar zeker geen must, en gewone lange sokken. Enkelsokken worden afgeraden in verband met schuren van de touwen.  In de zomer is een lange dunne tight het kledingadvies.

Lid worden

Als je besluit lid te worden van de Survivalrun Vereniging Harderwijk, dan moet je eerst seizoenslid worden van de Survivalrun Bond Nederland (SBN). De kosten hiervan bedragen €20,- per jaar. Hiervoor krijg je een aanvullende ongevallenverzekeringsdekking bij survivalruns onder auspiciën van de SBN en op survivalruntrainingsbanen van bij de SBN aangesloten trainingsverenigingen. Tevens ontvang je drie keer per jaar het bondsmagazine van SBN. Het SBN lidmaatschapsnummer geef je door aan de ledenadministratie