Lidmaatschap Survivalrun Vereniging Harderwijk

Training jeugd (8 t/m 15 jaar)

•  één training per week van 60 minuten
  • € 100,00 per half jaar

Training jeugd  (15 t/m 17 jaar) in volwassengroep

• 1,5 uur (één training) per week
  • €107,50 per half jaar

Training jeugd onbeperkt (16 t/m 17 jaar) in volwassengroep

• 2x per week 1,5 uur training
  • €136,25 per half jaar

Training volwassenen

• 1,5 uur (één training) per week
  • €127,50 per half jaar

Training volwassenen onbeperkt

• 2x per week 1,5 uur training
  • € 165,00 per half jaar

Gezinskorting

Er is gezinskorting mogelijk vanaf het derde ingeschreven gezinslid. Bij drie ingeschreven gezinsleden krijgt u 30% korting op het minst betalende lid, bij vier ingeschreven gezinsleden krijgt u 40% korting op het minst betalende lid en bij vijf of meer ingeschreven gezinsleden krijgt u 50% korting op het minst betalende lid. De voorwaarde hiervoor is dat u allen op hetzelfde adres woont.

Strippenkaart volwassenen

• 10 x trainen voor € 70,-
  • Geldigheid een jaar.

Inschrijfgeld

Het inschrijfgeld bedraagt éénmalig een bedrag van € 5,-.

Lidmaatschap Survivalrun Bond Nederland

Lidmaatschap bij de Survivalrun Bond Nederland is verplicht naast een lidmaatschap of een strippenkaart bij Survivalrun Vereniging Harderwijk. De kosten voor een lidmaatschap bij de bond zijn €20,- per jaar.
Weet je nog niet zeker of je wilt gaan survivalrunnen kies dan voor twee proeftrainingen bij de vereniging en een aspirant lidmaatschap bij de Survivalrunbond. Deze is 6 weken geldig. De kosten hiervoor zijn €5,-